7 Kasım 2010 Pazar

SÜPERMEN VE UĞURBÖCEĞİ

Yine güzel olduğunu düşündüğüm bir kitap tavsiyesi ile karşı karşıyasınız. Ahmet Şerif İzgören'in Süpermen ve Uzğurböceği isimli kitabı. Ben çok beğendim ve bir solukta okudum. Ne mi var? Böle yüksekten atan kişisel gelişimcilere sanırım atıf var ve kendisinin kurucularından olduğu TUP projesindeki değerleri anlatan bir kitap.
Okumanızı şiddetle tavsiye ederim .ÇAbuk bitecek bir kitap.



Kitaptan alıntılar:
Benim seçimlerim.
Aslında kendimle ilgili olumsuz örnek vermek hata, ama olsun, ondan da öğrenecekleriniz olduğunu biliyorum.
Bu işi yapanlar hiç hata yapmazlar; okuyun kitapları dinleyin seminerleri süper adamlar göreceksiniz
Adamın her yaptığı süper.
Numara şu; adam dereye düşse, olayı "Geçenlerde arkadaşlarla rafting yapıyoruz” diye anlatıyor.
Benim hatalarım çoktur.
Hem kitaplarımda hem seminerlerimde anlatırım.
Bu kitapta kendimle ilgili tek olumlu örnek ya da övgü yok.
Kitabın özünde söylediğim "Sınırsız iyilik yapın, yerli Polyannagiller olun" değil.
Kırmızı ışıklarda dilenci örgütlerinin olduğu bir ülkede; onları arabasına alan insanları öldüren otostopçuların beş yılda cezaevinden çıktıkları bir ülkede "Kaz olun, herkes sizi yolsun" demiyorum.
Ama şeytan da olmayın.
Bu ülkenin çoğunluğu birbirine yalan söylüyor.
Kara para işlerine geliyor.
Her an rüşvet alırlar, her an çalabilirler.
Siz inkâr edin, bu ülke yolsuzluk sıralamasında dünya dördüncüsü.
Geçen, "Dünya 77.'si" diye bir haber çıktı; emin olun, onu rüşvetle ayarlamışızdır; dünya dördüncüsüyüz.
Bakın, bu ülkede insanlar sizin en üzüntülü ya da en sevinçli anlarınızda size destek veya ortak olmak yerine sizden para koparmaya çalışırlar.


BİFA HAKKINDA
Ali Alanya, senede bir kere Karaman'a seminere mutla¬ka gelirim. BİFA'nın benim gönlümde ayrı bir yeri vardır. Ülkeye, eğitime, öğrencilere, çevreye karşılıksız yatırım yapar, hiç reklamlarını yapmazlar. BİFA'nın 100 katı pa¬ra kazanan kurumlar, onların ülke insanına yaptıkları ya¬tırımın binde birini yapmaz. Gelince mutlaka elini öpmek isterim.

0 yorum:

Yorum Gönder

PaidVerts
my space statistics