3 Ağustos 2011 Çarşamba

HIZLI OKUMA - ZİYA BARAN

Uzun zamandır kişisel gelişim kitapları okumamıştım. Bu uzun zamanı bir arkadaşımın vasıtası ile yeniden okumaya başlayarak kısaltmış oldun. Sağolsun kendisi elinde bulunan kitapları okumam için bana gönderdi ve bende bu durumdan faydalandım. Kendisine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
Bu Kitaplardan okuduğum ilk kitap Hızlı Okuma...
Üzerinde notlar alamadım ve kendim fotosunu çekemedim netten bir blogcu arkadaşımızın eklemiş olduğu resimden faydalandım. Blogun adresi http://mugevehayat.blogspot.com'dur. Arkadaşımızın emeğine sağlık...
Hızlı Okuma kitabı içerisinde bulunan alıştırmalar titizlikle uygulandığında verim alınabilecek bir kitap. Hızlı Okumaya ilgili tüm dostlara tavsiye ederim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tekbikleri ne kadar gün uygulamamız gerekiyor? "Şunu günde 3 set halinde yapınız" deniliyor;ancak kaç günde yapılacağı belirtilmemiş. Hadi 3 hafta diyelim, 3 hafta boyunca bir sürü egzersizi her gün yapmak mümkün değil ki..?

Yorum Gönder

PaidVerts
my space statistics