13 Temmuz 2011 Çarşamba

ÇORUM/ORTAKÖY/İNCESU GEZİSİ VE KANYONU

Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zaman oldu değil mi yazmayalı, güya oldukça ve zaman buldukça yazacaktım, en azından yazımı güzelleştirecektim, sizlerden yorumlar alacaktım :) Geç olsun da güç olmasın değil mi?
Geçtiğimiz hafta Bulunduğum yere pekte uzak olmayan Çorum ili, Ortaköy ilçesinde bulunan İncesu Köyü ve İncesu Kanyonuna bir gezi güzenledik. Bir grup arkadaş. Oldukça zahmetli ve bir o kadarda zevkli idi. Sabaha 8 de yola koyulduk saat 11 gibi hedefe vardık ve ben oldukça çok foto çektim güzellerini sizlerle paylaşmak istedim.
Yukarılara çıktıkça yoruluyorsunuz, nefesiniz kesiliyor, dinleniyorsunuz ama daha da kötü oluyor. Artık bizden geçmiş diyorsunuz, hay senin aklını diyorsunuz, sonra güzellikleri ve doğayı, manzarayı, o temiz havayı gördükçe diniyor yorgunluğunuz. Sonra mağara, yüzlerce yıl önce yapılmış ve onca kazıya yıpratmaya rağmen hala ayakta ve aklınıza geliyor buralarda kaç sevgili buluşmuş, kaç seven manzarayı izledi, kaç göz gördü, kaç köle çalıştı, kaç savaş yapıldı diye düşünüyorsunuz ve manzaranın büyüsüne kaptırıyorsunuz kendinizi...
Ufak bir moladan sonra geri dönüş... Ha unutmadan anne domuz her ne kadar bizim sesimizden kaçsada yavru domuz kaçmadı iki tane idi ve ben birisini çektim. ikinci görüşümdü hayatımda birde çoook küçükken ölü bir domuz görmüştüm...
Sonrasında mangal ve yorgunluk çayı, yemekten sonra arkadaşlardan bir kaçı fire verdi ama ben yılmadım kanyona girelim dedim. İyiki girmişim. Çok güzel manzaralar ve harika zaman geçirdim :) Süperdi... MAnzara, su, doğa...
Hatta kanyonda bir aile bizi turist sandı çekiyorsanız torunumu çekin tarih aşığı çocuk diyerek gülmüştü :) Güzel gündü güzel... Ertesi Günde Şapinuvayı gezdik ama ailemle :) Onlarıda daha sonra paylaşırım sizlerle...
KEsinlikle gelip gezmenizi ve bu hazzı yaşamanızı tavsiye ederim...
Şimdi resimlerin sırası ...
Esenkalın...





























0 yorum:

Yorum Gönder

PaidVerts
my space statistics