17 Ağustos 2011 Çarşamba

HAYALLER

Bugün arkadaşımın birisi bana bu yazıları göndermiş. Ben çok beğendim ve paylaşmak istedim. Artık pek mail kullanılmıyor anladığım kadarıyla. Facebook veya başka paylaşım siteleri kullanılıyor. Mail yazmıyor veya üşeniyor kişiler. Ben üşenmeyenlerdenim ve büyük keyif alıyorum. Arkadaşım online olsun yada olmasın ona bişiler yazabiliyorum ve anlatabiliyorum. Oda gördüğünde bana bişiler yazıyor böle sürüp gidiyor daha kalıcı ve daha güzel. Tabiki online sohbet etmekte çok güzel ama email yazmanın tadı sanki daha başka :)

Yitirdiğin herşeyde kazandığın birşey vardır…
Kazandığın herşeyde biraz yitirdiklerin…
Bu yüzden birileri ısınıp dururken, dinmez üşümelerim…
Hayat karşına nasıl çıkarsa çıksın, seni ne kadar yıpratırsa yıpratsın,
Sakın Vazgeçme ve Unutma;
EĞER HAYALLERİN OLMAZSA;BAŞKASININ HAYALİ OLAMAZSIN…!!!!!

0 yorum:

Yorum Gönder

PaidVerts
my space statistics