12 Haziran 2011 Pazar

AŞK DİLE GELİNCE

Bundan bir kaç ay kadar önce Mevlana ile tanıştım. Tabiki Mevlana'nın kim olduğunu, eserlerini biliyordum. Ama onu okumaya başladım o zaman ve bu ikinci kitabım Mevlana ile ilgili. İlk okuduğum kitap kadar zevkli değildi ama oldukça bilgi dolu idi. Faydalanacağınızı umuyorum.



Kitaptan aldığım bir kaç notu paylaşmak istiyorum...

Bu canım var oldukça ben Kur'an'a tutsağım,
Muhammedi Mustafa'nın yolundaki toprağım.
Henden başka bir sözü nakledenler olursa,
Hem onu söyleyenden hem o sözden uzağım.


Aşıklar, bakılmaması lazım gelen yere bakarlar da o yüzden dertlenirler, o dert sebebiyle de ağlarlar, inlerler. O ceylanı çobansız, o esiri ucuz sanırlar. Nihayet "Gözcüsü, bekçisi benim... Az bak!' diye bir bakış okudur gelir, ciğerlerine saplanır!

Daha fazlasını kitaptan öğrenmeniz dileği ile...

0 yorum:

Yorum Gönder

PaidVerts
my space statistics