15 Aralık 2013 Pazar

KARALAMALAR

Merhabalar, Böylede sanki kendi kendime yazıyormuşum gibi oluyor. Ne tuhaf... Bu sıralar ortalıkta bir hastalıktır gidiyor. Önce evdekiler, sonra da bana sıçradı. Umarım ufak tefek sıyrıklarla kurtarırım. Birde kronik rahatsızlığım arada bir cee derken bu sıra sık sık sobelemeye başladı bi uzmana göstermek gerekecek. Hayat tüm hızıyla yavaşlamadan devam ediyor, bizler yaşlanıyoruz. Beynimize habire bir şeyler yükleniyor. Bizde birilerine aktarma yapıyoruz. Bende geçen gün daha doğrusu akşam Devrim Arabaları'nı izlemiştim. Tim demeyimde yarısını izledim diğer yarısı sonraya kaldı. Orada bir söz dikkatimi çekti ve çok sevdim. Oradaki ustalardan birisi dedi ki : "Türkiyede hiçbir başarı cezasız kalmaz." bence doğru bir söz ve paylaşmak istedim. Ya sizce? Esen kalın...

0 yorum:

Yorum Gönder

PaidVerts
my space statistics