20 Temmuz 2010 Salı

YENİDEN....


Selamlar Dostlar,
Uzun zamandır bloguma ekleme yapma imkanım olmadı.
Sağlık sorunları bir türlü benim rahat nefes almama izin vermediler. Buna şükür demeden geçemeyeceğim. Eskisine göre daha iyi durumdayım. Muayene olabilecek imkanım, bana yardımcı olabilecek yakınlarım var. Sağlık gibisi yok. İnsanın neresi rahatsızlanırsa canı oraya toplanırmış. Benim biraz üzüldüğüm nokta sağlık sektörünün gelmiş olduğu durum. Devlet hastanelerinin durumu. Doktorların (istisnalar hariç) vurdumduymaz eski memur zihniyeti ile çalışmaları. Sonra neden özele gidiyorlar deniliyor. Doktor memur gibi olmuş, yemin memin hak getire. Biraz duyarlı ve kendisine saygısı olmalı insanın diye düşünüyorum. Birde muayene olan kişilerin kendilerine saygılı olması konusu var. İpini koparan muayeneye giriyor sıra felan dinlemiyor. Uyardığınızda suç sizde oluyor, herkes giriyormuş o kerizmiymiş. Sen keriz ol ben olmak istemiyorum mu diyor ne diyor anlamak zor.
Saygısız insan her yerde aynı.
İnsanın önce kendine saygısı olmalı ve sevgisi...
Devlet Hastaneleri içler acısı durumda vesselam... Tabiki hastanenin doktorlarıda... Her zaman olduğu gibi istisna hastaneler ve doktorlar vardır. Onlara müteşekkirim...

0 yorum:

Yorum Gönder

PaidVerts
my space statistics