22 Haziran 2010 Salı

SAĞLIKLI OLMAK


Evet oldukça uzun zamandır yazmamıştım. Bu uzun zaman içerisinde şöyle geriye baktığımda aslında pek fazla uzak olmadığını düşünmeden edemiyorum kendimi. Neler oldu bu zaman zarfında, çok olağan dışı olaylar gelişmedi ama benim için farklı idi. Hayatımda ilk defa Kurdeşen dedikleri alerjik bir rahatsızlıkla tanıştım, biraz el ense güreştik, beni bir kaç gün yatırdı, sağolasın devletin doktorları imdadıma yetişti 2 haftadan fazla süren bir tedavi sürecinden sonra yeni yeni sonuç almaya başladık çok şükür.
Berbat bir hastalık, hoş hastalığın iyisi olur mu o da ayrı aslında da... Müthiş kaşıntı yapıyor ve insan iradesine hakim olamıyor, fiziksel görünüm olarakta oldukça rahatsız edici bir görünüm arzediyor. Kendinizi bulunduğunuz yere ait değil gibi hissediyorsunuz.
Diğer yandan sağlık durumundaki değişiklik sağlığın ne kadar değerli olduğunun farkına varmanızı sağlıyor, kendi kendinize kalıp düşünmenizi sağlıyor. Bir sürü enstanteneler kuruyorsunuz aklınızda... Çaresizliğin acizliğini tüm benliğinizde hissediyorsunuz..
Çok şükür yaşadıklarım geçmiş olsada şimdilik zihnimde canlı...
Herkese sağlıklı ve huzurlu günler diliyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

PaidVerts
my space statistics