19 Ocak 2010 Salı

19/02/2010

Bazı zamanlar, çeşitli yazarların yazılarına bakar imrenirim. Ne kadar güzel yazılar yazıyorlar, ne kadar değişik bilgiler ve detaylar yakalıyorlar derim. Ancak kendim bişiler karalamayı, bir takım fikirlerimi yada düşüncelerim, yerinde veya yerinde değil yazmak aklıma gelmez. Artık buna bir son vereyim dedim ve bende bazı günlerde böle aklıma dökülenleri, dimağımdan ve parmaklarımdan geçip sanal ortama aktarılabilecek fikirlerimi yazmak istedim. Neden yazmayayım dedim.
Bu akşam bu karalamalara başladım. Belki bir gün biter belki bu ilk ve son olur bilmiyorum. Şuan ki düşüncem devam etmem gerektiğidir. Allah (cc) harflarinden hayırlar dökülen yazılar yazmayı nasip eylesin. (amin)
Arkadaşlık...
Arkadaşlık çok değerli midir?
Bence arkadaşlık tanıdık kelimesinin biraz daha gelişmişidir ancak çok değerli değildir. Kelime manasına bakarsan insana destek olan sırtını dayayabilecek kişi anlamına gelsede günümüzde arkadaşlık öle bişi değil.
Dostluk...
Kesinlikle en sevdiğim kelimelerden bir tanesi...
Ve her insanın hayatından en az 1 dostu olmalıdır diye düşünüyorum...
Şükür ki benim dost diyebileceğim kişiler yeteri kadar var...
İnsanlar günümüzde en çok dostsuzluk hastalığından muzdaripler...
Dostsuzluk hastalık mı? Kesinlikle, çünkü anne babamızı seçemesekte dostlarımızı bizler seçeriz...

0 yorum:

Yorum Gönder

PaidVerts
my space statistics