25 Mayıs 2010 Salı

İNSANLAR



Merhaba,
Bugün farklı bir olay oldu yada bana öyle geldi bilmiyorum.
Dairede çalışırken bir ihtiyar amca geldi. Ben:
-Buyrun! dedim. duymadı herhalde diye kalktım kapıya doğru gittim ve yine --Buyrun dedim. Yine bişi demedi. biraz sesimi yükselttim:
- Buyur Amca! bişimi istiyorsun dedim.
amca bana baktı. Kimse yok mu? dedi...
Ben güldüm. Şaşırdım. Çünkü odada ben vardım birde arkadaşım vardı.
-Biz kimse değil miyiz? Bizi adam yerine koymuyor musun? dedim. Gülerek,
Amcada bana baktı imalı imalı...
-Burda bir bayan vardı onu soruyorum.dedi.
Arkadaşım devreye girdi ve para işin mi var dedi. Borcun mu var dedi. Bağırarak..
Amca da;
-Evet para işim var. dedi. Bizde kendisini yan daki odaya yönlendirdik.

Olay enteresan geldi. Değişik tipte insanlar var. Kimbilir kendisi bizim hakkımızda ne düşünüyordur. Çekindi mi? Söyleyemedi mi? Anlayamadık tabi neden geldiğini ama anımızda böyle bir yerde duracak daima...

0 yorum:

Yorum Gönder

PaidVerts
my space statistics