22 Şubat 2010 Pazartesi

SELAM, CAN DOSTUM


Selam... Can dostum,
beni benimle bırakan....

Nasılsın?
Her şey yolunda mı?
Savruluyor musun yoksa?

Burada havalar soğudu can.
Olduğun yerde mutlumusun bensiz?...

Özledim seni,
konuşmayı, dertleşmeyi
içimi anlatmayı, hayatımı paylaşmayı...

Can özledim seni

Ben buralarda iyiyim.
Ama eski ben değilim yok artık...
Yok defalarca kaybettim ,
toparladım ,aştım,
çoğaldım ,azaldım, ektim ,biçtim ,tükettim.
Var olma savaşı verirken herkese herşeye,
yok oldum biliyormusun can

Bilirsin hep olduğum gibi olmuşumdur yaşamda.
Yanlış yapmam bile bile.
Doğrularımı savunurum kaybetsem de.
Olmadı tutunamadım bu yerlerde.
İstediğim yerde miyim?
Yok!..
Olduğum yerdeyim sadece,
olmam gereken yerdeyim...
Kimse zorla yaptıramaz bana bilirsin hiçbirşeyi.
Bu böyle değilmiş can!
Zorla öyle çok şeyler yaşayıp aştım ki yokluğunda...
Bulamıyorum kendimi can
Gelde toparla benden kalan kırıntıları...
Hayat acımıyor!
Yoruldum *bugünün acıları, yarının gülüşleri* değil can...
Dünün bugünün birikimleri yarınımı yok etti.
Bende seyrettim.
Yüreğimin gotürdüğü yerler beni bitirdi.
Yalnızım can
Biliyor musun artık karanlıktan korkmuyorum.
Benimle uğraşamayacaksın.
Korkmuyorum!
Uzun zaman oldu gözlerindeki ışığı görmeyeli,
ihtiyacım var sana.
Dostluğuna, sırdaşlığına, sevgine...
Aklıma gelmişken can
ben sevildim biliyormusun(?)...
Hep ben severdim..
Bu defa sevildim hemde dolu dolu
hemde herşeyimi kaybederek..
Olsun sevildim ya.
Bu da yeter bana yaşadıkça(?)

Bir gelsen buralara göreceksin
yılların neler gotürdüğünü giderken..
Bir gelsen beni tanıyabilecekmisin?
Yok neredee!
Ne bedenim ne ben yokuz bıraktığın yerde...
Hep çınarı örnek verirdim sana hatırlıyormusun,
Son ana kadar çınar yıkılmaz..
İçi tamamıyle çürüse bile
dimdik ayakta kalır derdim.
Benim dışımda çürüdü can
Anla beni.. Duy sesimi!

Boğazım düğüm düğüm
nefes almak çok zormuş...
Gel.Gelde toparla beni...
Kimse anlamadı, dağıttılar yüreğimi

Bilirsin yazmayı hep sevdim...
Sonu gelmez sitemlerimin.
Cevap değil seni yanımda istiyorum!..
Ben kalemimi bitiriyorum.
Gözlerim yolunda
geleceğin günü bekliyorum can
Gül kokulu yanağından öpüyorum seni...
Selamlar
Alıntı

0 yorum:

Yorum Gönder

PaidVerts
my space statistics